
Virtuelna moda: „Barberi“ je zbog kritike izbačen iz igrice koja je veliki hit u Kini
Video-igre su moćna platforma za modu, a jedan brend je upravo iskusio surovost moći

Video-igra „Honor of Kings“ u proseku ima oko 100 miliona korisnika dnevno, a čak 95 odsto njih čini kinesko stanovništvo, što znači da je vrlo moćna na tamošnjem tržištu. Čak 10 odsto Kineza svakodnevno provodi vreme u igri „Honor of Kings“, gde je svoje virtuelne proizvode donedavno imao i slavni brend „Barberi“.
Ali nakon sugestije da je pamuk iz regije Sinkjang kontroverzan i da ga zato ta britanska modna kuća ne koristi, igrači su se pobunili i uticali na potpuno uklanjanje brenda s platforme, piše „Jing Daily“, a prenosi 24sata.hr.
Svet igara i moda već neko vreme lepo sarađuju, mnogi brendovi pronalaze puteve do publike na raznim platformama za vieo-igre.
Prodaju kreacije i modne detalje za pravi novac, te nude svojim obožavaocima virtuelne predmete po povoljnijim cenama nego što je to u realnosti.
Nedavno je „Guči“ ponudio na jednoj od online platformi, koja nudi mogućnost doživljavanja mešane realnosti, virtuelne patike za 13 evra.
Igre su odlična platforma za modne kuće, a jedna od takvih, koja postoji već godinama, jeste i „Second Life“, u kojoj svako ima svog avatara. Tu ljudi kupuju virtuelnu odeću od realnih brendova za pravi novac.
Ovakvih će lifestyle hibrida biti sve više jer sve smo češće online, na šta je, naravno, uticala i sama pandemija.
možda će vas i ovo zanimati
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari