
Ružičasto: Dizajneri ističu boju optimizma i opreza kroz svoje svakodnevne i elegantne kreacije
I dizajneri su se uključili u akciju podizanja svesti o važnom globalnom problemu

Romantična, nežna i ženstvena, a prema nekim istraživanjima i boja koja ublažava agresiju, ružičasta ima istaknuto mesto u modnim kolekcijama odeće i dodataka.
U trendu je i ove sezone - podjednako se nosi u dnevnim i svečanim prilikama, a vole je i tinejdžerke i poslovne žene. Međutim, u oktobru ružičasta odeća nosi posebnu, dublju poruku.
Oktobar je mesec borbe protiv raka dojke koju simboliše upravo ova boja, pa su se obeležavanju pridružili svetski modni dizajneri i modne kuće, a sve u cilju slanja osvešćivanja žena o važnosti redovnih pregleda grudi. Stoga, tokom oktobra, deo prihoda od prodaje odeće iz limitiranih kolekcija izdvaja se za pomoć obolelima od karcinoma dojke.
Roze odevni komadi i modni dodaci kreirani tim povodom i proizvedeni u ograničenom broju primeraka, prodaju se u saradnji s neprofitnim organizacijama i onkološkim društvima kojima ide deo zarade.
Zavisno od cene i poslovne politike, kod nekih brendova reč je o simboličnom iznosu od nekoliko evra, kod drugih u dobrotvorne svrhe ide ceo iznos od prodaje. Svakako, ovim modno-humanitarnim projektom prikupi se nekoliko miliona evra koji mnogima doslovno život znače.
Od prodaje odeće i modnih dodataka iz kolekcije "Pink Pony Ralph Lauren" određen procenat se uplaćuje u istoimeni fond.
Američki dizajner Ralph Lauren pohvalio se da je prošle godine, za svoj fond "Pink Pony", prikupio blizu deset milona, a tokom poslednjih dvadeset godina - blizu 150 miliona dolara.
Fond pomaže programe zdravstvene zaštite za žene koje ne mogu same da plate troškove lečenja, a finansira se prodajom odeće, dodataka i parfema iz istoimene kolekcije u kojoj je logo brenda - igrač pola na konju izvezen ružičastim koncem.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari