
Pravila ponašanja kojih se strogo drže poslovni ljudi
Da li je prikladno zagrliti se, poljubiti u obraz kada nekoga sretnete prvi put i kako se ponašati na sastancima

Rukovanje je očekivani pozdrav širom sveta .Kada očekujete stisak ruke, ali vas iznenadi poljubac ili zagrljaj, bude vam i neprijatno,u trenutku kada je potrebno da odlučite kako da odgovorite drugoj osobi.
Najviše nas privlače ljudi koji se ponašaju kao mi, tako da je za većinu ljudi pružanje toplog rukovanja jedan od najboljih načina da osigurate da ste dobro primljeni od samog početka.
Pixabay
Iako ne želite da se zagrlite kada prvi put upoznate nekoga, kada uspostavite vezu, zagrljaj je u redu u društvenim situacijama (ne u tradicionalnim poslovnim okruženjima) sve dok je druga osoba u redu s tim.
Pixabay
Pročitajte još:
Zaposleni na nižoj poziciji predstavljaju onima na višoj,ako se nalazite u društvu asistenta i izvršnog direktora, tada izvršnom direktoru predstavljate asistenta.
Pravilo bontona nalaže da mlađeg kolegu uvek predstavljate starijem ili potčinjenog nadređenom. Međutim, muškarac se uvek prvi predstavlja dami, nezavisno od godina i položaja; Izuzetak jedino može biti ako je recimo, muškarac stariji profesor, a žena studentkinja.

Tačnost
Biti tačan je jedno od najvažnijih pravila poslovnog bontona. Pokazuje profesionalnost, poštovanje i odgovarajuću pripremu.Kada lideri tolerišu kašnjenje, to znači da ljudi to mogu da iskoriste.
Većina ljudi neće i ne treba da čeka da kasnite na sastanak. Izgledaćete neprofesionalno, pa je najbolje da budete na sastanku unapred kako biste imali vremena da sednete i pripremite se za narednu diskusiju.
Profimedia
Budite spremni
Obavezno zapišite sve vrste pitanja koja imate ili teme koje biste želeli da pokrenete pre sastanka kako vam ove stvari ne bi padaju na pamet. Ako se od vas traži da pripremite nešto unapred, uverite se da je to uzeto u obzir kako biste se osećali samopouzdano i pripremljeno.
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari