
Čuveni brend je nakratko promenio svoj logo: Cilj je bio da se ukaže na ugrožene životinjske vrste
Za svaku od ugroženih vrsta napravljeno je onoliko majica koliko ih je ostalo u prirodi

Jedan od najprepoznatljivijih brendova na svetu, sa malim krokodilom na polo majicama, pre nekoliko godina je odlučio da nakratko promeni svoj logo, kako bi ukazao na biolišku raznolikost i životinjske vrste koje su ugrožene.
Pročitajte i ovo:
“Lakost” je osmislio logotipe deset ugroženih vrsta koje su se našle na njegovom najpoznatijem proizvodu, i to u ograničenom izdanju. Majice, sa promenjenim logom posle 85 godina postojanja, lansirane su tokom Nedelje francuske mode u Parizu 2018. godine.

Printscreen
Za svaku od ugroženih vrsta napravljeno je onoliko majica koliko ih je ostalo u prirodi. Najmanje – 30, bilo je napravljeno za vakuite, pliskavice iz Kalifornijskog zaliva, a najviše – 450, sa logom iguane sa Britanskih Devičanskih Ostrva. Sve ukupno – 1.775 majica.

Printscreen
Pročitajte i ovo:
Kampanjom je pružena podrška Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode, kojoj je bio i namenjen sav prihod od prodatih polo majica. Sve su prodate putem interneta za samo tri sata po ceni od 150 dolara.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari