
Automobil o vama otkriva više nego što mislite: Šta o vašoj ličnosti govori boja vozila
Iako se mnogi ne obaziru na nijanse prilikom kupovine, odabrana postaje deo slike koju svakodnevno šaljete svetu oko sebe

Iako mnogi danas prilikom kupovine automobila prvenstveno gledaju cenu, stanje i pouzdanost, boja vozila nosi svoje značenje koje se ne može zanemariti. Boja koju neko odabere često nesvesno otkriva deo njegove ličnosti, temperamenta i stila života.
Nijanse koje svakodnevno srećemo na putevima nisu samo pitanje ukusa - one su produžetak karaktera vozača. Boja automobila može nenametljivo ispričati priču o čoveku koji voli tradiciju, uživa u izazovima, traži sigurnost ili jednostavno želi da ostavi upečatljiv utisak.
Bela
Bela boja na automobilu danas nosi jasnu poruku – mladost, luksuz i besprekoran ukus. Vlasnici belih automobila često žele da se predstave kao moderni, uredni i pouzdani.
Bela boja simbolizuje čistoću, poštenje i sofisticiranost. Osim estetskih vrednosti, praktična strana bele boje takođe ima svoje prednosti – ona odbija sunčeve zrake, pa je unutrašnjost vozila znatno prijatnija tokom vrelih letnjih dana.

Crna
Crna nije samo klasična – ona je večna. Automobil crne boje ukazuje na osobu koja želi da istakne svoju ozbiljnost, dominaciju i osećaj za luksuz.
Crni automobili se povezuju sa elegancijom i autoritetom. Vlasnici ovih vozila često teže kontroli i vole da ostave utisak snage i prestiža. Iako deluje jednostavno, crna boja govori mnogo o unutrašnjoj snazi i samopouzdanju vlasnika.
Srebrna/Siva
Srebrna i siva boja odražavaju osećaj za inovacije, tehniku i sigurnost. Ove nijanse biraju ljudi sa stilom, oni koji vole profinjenost bez preterane upadljivosti.
Trećina svih luksuznih automobila na svetu nosi upravo ove tonove. Vlasnici srebrnih i sivih automobila jasno poručuju da znaju svoju vrednost, da cene praktičnost, ali i da drže do uglađenog, urbanog imidža.
Profimedia
Crvena
Crveni automobil je jasan znak – ovde dolazi osoba puna života!
Crvena boja simbolizuje energiju, muževnost, ali i emotivnost. Često je povezana sa sportistima, advokatima, finansijskim stručnjacima i svima koji vole da budu primećeni.
Međutim, vozači crvenih automobila treba da budu spremni i na češće kontrole policije – istraživanja pokazuju da su upravo crvena vozila najčešće zaustavljana na putevima.
Narandžasta
Narandžasti automobil nije samo izbor boje – to je izbor stava. Vlasnici ovih vozila šalju jasnu poruku: "Ne zanima me šta drugi misle!"
Narandžasta je boja radosti, samopouzdanja i kreativnosti. Ljudi koji biraju ovu boju ne boje se da se istaknu, da budu drugačiji i da privuku poglede gde god da se pojave.
Profimedia
Plava
Plavi automobili simbolizuju poverenje, iskrenost i porodične vrednosti. Vlasnici plavih vozila često su smireni, odani i vedri ljudi koji cene praktičnost i stabilnost.
Bez obzira na nijansu – od vedro plave do tamno plave – ova boja šalje poruku sigurnosti i prijateljstva. Plavi automobili postaju sve popularniji, naročito među onima koji traže ravnotežu između elegancije i pristupačnosti.
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari