
"Opel" menja imidž, sada i "munja" drugačije izgleda
Za moderniji i hrabriji imidž

Žele da se unaprede i da stvore novi identitet. “Opel” aktivno radi na promeni sopstvenog imidža od kada je postao deo PSA grupacije. A jedan od koraka ka tom cilju je i redizajn poznate “munje”, njihovog logoa koji nemačka fabrika koristi već godinama.
Tako je spoljni prsten oko nje sada postao nešto tanji, a ceo logo dobio “finije iscrtane linije” kao i novi font kojim je ispisan naziv kompanije, nazvan “Opel Next”.
U “opelu” tvrde da novi logo treba da simbolizuje “inovativnu snagu brenda” i njegov “još moderniji i hrabriji imidž”, koji naglašava i osnova znaka u neon žutoj boji.
Saznaj više:
Da li “konjska snaga” ima veze sa konjima i kada je nastala ova jedinica mere za snagu motora?
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari