
Zgodni britanski glumac novo je zaštitno lice brenda Luj Viton: Manekenisanje mu neće pasti teško jer je karijeru tako i počeo
Nova kampanja sa njim u ulozi predstavljena je na društvenim mrežama

Modna kuća Luj Viton, pod kreativnim vođstvom Farela Vilijamsa za muške kolekcije, nastavlja da širi svoj krug prestižnih ambasadora. Najnovije lice ovog luksuznog brenda je britanski glumac Kalum Tarner.
Nakon što su košarkaš Viktor Vembanjama, pevačica Liza i plivač Leon Maršan postali deo Vitonove priče, red je došao na Kaluma Tarnera, koji je zvanično proglašen ambasadorom brenda, kako prenosi BFM TV.
Njegovo imenovanje propraćeno je elegantnom minimalističkom kampanjom, koja je predstavljena na društvenim mrežama. U fokusu su čuvene Spidi torbe u roze i žutoj boji, simbol Vitonovog modernog pristupa luksuzu.
Karijeru počeo kao model
Šarmantan i harizmatičan, Kalum Tarner započeo je karijeru kao model, da bi kasnije, u svojim tridesetim, postao jedna od zvezda britanske kinematografije.
Glumac, poznat i po angažmanima u kampanjama za Barberi, već godinama gradi reputaciju na filmskoj i televizijskoj sceni. Njegov angažman kao zaštitnog lica Luj Vitona dodatno potvrđuje njegov status u svetu mode i filma.
Profimedia
"Tarner simbolizuje težnju ka izvrsnosti kako na ekranu, tako i van njega. Njegova estetika i energija savršeno se uklapaju sa vrednostima koje Luj Viton neguje, kao i sa kreativnom vizijom Farela Vilijamsa," istakli su iz ove prestižne modne kuće.
Uz odela, kravate, široke pantalone, uklopljene majice i upečatljive modne dodatke, Kalum Tarner savršeno oslikava modernog muškarca Luj Vitona – uvek u skladu sa savremenim trendovima.
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari